lördag, december 29, 2007

Allmänt genomusel dag det här.
Men en shoppingrunda med den där David lyckades skingra lätta upp skurarna lite.
Vi lyckades båda spendera nästan motsvarande en hel månadsutbetalning från CSN. På helt väsenskilda saker dock.
Medan han köpte genomsnygg kavaj och...koftor....shoppade jag loss på dykdator, paddelflottörer och neoprenhandskar.
Ni vet den där stolen som ofta finns utanför provrum där den lidande pojkvännen brukar sitta?
Där hängde jag och blippade mig igenom menyerna på min nya Suunto Vyper (2!).
Det är fint på nåt vis, att man kan ha så skilda intressen och ändå vara vänner.
Hittade lite ego-dykbilder från förra året:

Similan, Thailand

Syrran till vänster, jag med den lite sunkigare hyr-reggen till höger.
Jag och ett gäng firrar.
Foto: Lisa Boström Einarsson

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart det är fint, Lina. Det vet du. Men finast är nog att du satt i pojkvänsstolen hur länge som helst utan att klaga. Det är fan riktig vänskap..