lördag, maj 17, 2008

Ja ni.
Det här landet skulle nog vara fantastiskt att semestra i.
Att jobba här kräver allt det där tålamodet jag inte har.
Vårt femstjärniga hotell ligger mitt i en skjutbana. ACn funkar inte och eftersom det är 30+ ute har jag fönstret öppet, vilket resulterar i att jag vaknar varje morgon och tror att jag är beskjuten.
Jag har inget internet på rummet, men får inte sitta i lobbyn eftersom receptionen hävdar att jag minsann har internet på mitt rum. Vi har lite olika åsikter helt enkelt.
Vi var på stans finaste hotell Hyatt igår för att försöka hitta uppkoppling snabb nog att kolla på hockeyn. Det visar sig att man inte kan köpa uppkopplingskoder efter klockan tio där. På fucking HYATT!
Jag har hittills inte fotat en enda serb utan att denna behövt springa iväg och få tillstånd från chefen.
Men fint är det.

Inga kommentarer: