lördag, augusti 09, 2008

I stundens hetta avskyr jag redigerare. Jag svär heligt och dyrt att från och med nu ska jag sluta vara den trevliga fotografen som alltid skickar in många bilder för att de ska ha nåt att välja på.
Jag har jobbat livet ur mig idag. 6 konserter och en intervju på Way out west. Det fanns EN bild jag brydde mig om. Och givetvis väljer de den absolut sämsta. Som är så dålig att jag helst inte vill ha mitt namn under den. Och vägrar byta ut den, med argument hittade på stenåldern.

Helvetes jävla skit.
Det här är fan inte kul.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill höra allt om den jäveln och den jävelns ruttna fadäs. Hoppas du inte är död, bara – din blick var läskigt tom när jag såg dig utanför området.

Camilla sa...

Kram på dig! vi tycker du är grym oavsett vilken bild som används, det vet du! Och du äter väl ordentligt? Och om du träffar Frida - låt henne inte övertyga dig om att Fernet är en bra idé. It's not!

Anonym sa...

När jag läser om detta kommer jag att tänka på mitt hälsningsmeddelande på min mobil när jag sätter på den: Håll ut!
/
NR