onsdag, mars 07, 2007

Har man tråkigt, kan man alltid ta självporträtt där man ser ut som en psykotisk, motorsågssvängande galning.
Det gjorde jag i morse innan jag tog mig i kragen och knatade runt Brunnsviken (de 11 km tar typ 3 timmar när det är halt).
Sen fika med Robin på String. Där har jag knappt varit sen jag var en inventarie i soffan i hörnet på gymnasiet. Då käkade jag Delicatobollar (det enda som var vegan) och försökte desperat lära mig att spela schack. Då kunde man hänga i andra hörnet och se cool och svår ut samtidigt som man låtasdes klura ut genialiska drag.
Jag lyckades aldrig särskilt bra...
Sen ringde den lilla gratistidningen och jag fick till min glädje fota basket. I min bok är detta sporternas sport. Det händer mycket, spelet är verkligen inte slut innan slutsignalen, det kommer många SNYGGA mål. Herregud när såg ni senast nåt lika snyggt som en dunk i fotboll?
Det var iofs sjukt roligt att Inter började slåss som värmlänningar på folkpark när de åkte ur, det måste jag säga. Ibland är fotboll underhållande.

Inga kommentarer: