lördag, mars 03, 2007

Jaha. Nu har sommar och kajaklängtan slagit till ordentligt.
Dum som jag är vandrade jag in på Naturkompaniet och det tog inte lång tid innan jag reashoppade grymmaste jackan och merinounderställ för en normal månadshyra.
Mitt försvar är att med tanke på att jag paddlat i princip sen innan jag kunde gå så är det väl på tiden att jag skaffade lite bra utrustning. Men ändå.
Snart snart är det dags för premiär, det kan väl inte dröja så länge till innan isen släpper och solen börjar värma eller?
Under tiden kollar jag på bilder från förra sommarens solofärd i Luleå skärgård.
Jag längtar.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga bilder Lina! Vill också ha sommar och varm sol. Har studerat noga en grym tur som jag vill göra i sommar under några dagar. ca: 14mil tror jag det blir. Hoppas hoppas.
Ha det bra!

lina sa...

Oj oj. Var då? Vi borde slå oss ihop en dag och hyra nu när isen släpper!