tisdag, september 18, 2007

Fotboll är per definition tråkigt.
Fotboll genom ett 400 mm objektiv är grymt kul.
Idag fick jag jobba åt sporten, vilket alltid ger guldkant på dagen.
Jag skiter i att det tydligen var en dålig match som inte betydde nåt, det var tokroligt.
Och med uppenbar risk att låta extremt nördig, en frusen spelare och boll med kolsvarta läktare bakom och extremt kort skärpedjup - blir det snyggare?

Däremot kunde jag inte undgå att göra vissa observationer i pressrummet i halvlek, vilket ledde mig till att skicka detta till syrran:
HAHA! Pressrummet på en fotbollsmatch måste vara det gubbigaste stället som existerar. Det är jag och jag som inte har snopp!
Och min syster, geniet, svarar:
Men jag tror jag gissar rätt att du inte är den enda med tuttar?
STRÅLANDE!

Inga kommentarer: