lördag, maj 10, 2008

Det är allt som oftast ofantligt roligt att jobba som fotograf.
Men ibland kommer stunder då jag börjar tvivla på det vettiga i vad jag håller på med.
En sån stund kom i natt när jag efter timmar av slitande med Sarajevos svajiga internetlina fått hem mina bilder. Jag gjorde misstaget att kolla morgondagens sidor på intranätet.
Och inser att jag inte bor på samma planet som redigerarna.
Ärligt talat inte ens samma galax.
Jag.Förstår.Inte.
Så snälla bläddra förbi nöjessidorna om ni skulle drista er till att köpa dagens tidning.

Nedan? Sarajevo och Wiens flygplatser.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet vad du menar - kan det inte vara fotografer på ALLA poster på en tidning ;-)

Camilla sa...

har du ett sas bonuskort? du borde ha det så du kan samla flygpoäng. det är sådana här saker som ens anställda förälder skulle fixa åt en.