måndag, september 29, 2008

Mina knän efter en omild simtur i Fänforsen:

Men det var nog den roligaste helgen på länge. Jag stöp gång på gång på samma typ av våg, till slut skrattade bara instruktören Daniel åt mig. "Ser du den inte Lina?" Nej, det var mest bara en jämrans massa vatten. Men så, sista åket, ser jag valsen, parerar och klarar mig förbi. Total lycka, och där någonstans inser jag att jag måste börja köpa utrustning till ännu en materialsport. Det kan också varit när jag klarade 2 meters droppet på första försöket. Eller de ynka två sekunderna jag fick på surfen.
För övrigt är det roligt med små sporter, tänk att åka på kurs och ha en av sveriges bästa forspaddlare som instruktör. Det är typ som att börja golfa med Sörenstam som caddy.
här ser det ut när han gör det han kan.

1 kommentar:

Camilla sa...

Haha, klart du gillar det där! Det ser ju LIVSFARLIGT ut!