söndag, juni 08, 2008


Ni som har sett mig hungrig vet att jag då är en första klassens Ricki Lake-bitch.
Det är ingenting mot hur jag just behandlat den oerhört otrevliga receptionisten på vårt så kallade hotell i Innsbruck.
Jag vet inte, jag kanske är kräsen, men 2008 borde väl internet vara standard på hotellrum? Särskilt om man ringt och dubbelkollat innan ankomsten?
Det kan ju inte vara så att man måste sitta i en kall reception och köpa nya koder varje timme eftersom det är den längsta tiden som finns (vem fan surfar i TIO minuter?).
Det vore ju iochförsig toppen just nu eftersom till och med denna utväg fallerat för oss ikväll. Det går tydligen inte att köpa koder efter 23:00. Praktiskt nog sammanfaller detta med tidpunkten som de koder vi fick i morse gick ut.
Herrejävlar.
Skönt att få det ur sig.


I övrigt är Innsbruck lika vackert om än lite kallare än när vi var här för en månad sen.
Jag har gått och blivit tillfällig proffsbloggare också. Min vapendragare här nere, Jill, och jag skriver om fansen, festen och fotbollen här.

Inga kommentarer: