söndag, december 28, 2008

Alltså, det kändes lite sorgligt att vinka hejdå till hostel-familjen i Santa Fe och lämna New Mexico. Jag rullade ut ur staten till Band of Horses och det kändes lite som om jag borde stannat kvar. Men sen visade sig Arizona från sin sagolikaste sida och jag svängde av till the Painted Desert och Petrified Forrest som var lika knäppt som det låter. Jag menar hur blir träd till sten liksom?




(och nej, jag får inte nog av solnedgångar och silhuetter och annat ostigt. Kom igen, jag har semester damnit!)

4 kommentarer:

cjl sa...

... och med lite fantasi så blir även träd-stenen en julskinka. God fortsättning och ha en fantastisk semester.

L sa...

var det en riktig fraga eller en retorisk? For du vet ju att jag och stenarna ar jakligt taighta och jag kan sakert forklara hela processen. om du vill alltsa...

Unknown sa...

....hmm - var är du?? Blir lite orolig när du inte skrivi på flera dagar. Nu får du ge ett livstecken! Har nummret till UD i högsta hugg annars - så de så...
Mamma

Camilla sa...

Jag håller med din mamma!