måndag, januari 08, 2007

det regnar. det finns ingen snö.
Trots dessa två deprimerande fakta har jag haft en strålande dag.
Bevismaterial A:
Uppsatsen är skickad till handledaren. Med andra ord är vi lediga tills hon kommer med kommentarer, dvs på torsdag.
Bevismaterial B:
Efter en långpromenad till Ropsten lyckades vi denna gången ta oss in på Myrorna och jag fyndade loss. Bäst gillar jag min lilla metallfågel med oklart användningsområde, raskt döpt till Fugelsang. Tallrikarna får mig att vilja baka sju sorters kakor. ( Har inte riktigt lärt mig hantera gasugnen ännu så det dröjer kanske ett tag...)


Bevismaterial C:
Fika med Lisa och Kattis. De flyttar till Rumänien om ett par veckor och verkar inte ha koll på nåt. Men jag oroar mig inte, det tog ungefär fem minuter för dem att slå sina kloka huvuden ihop och skriva långa listor om allt som borde göras.
Bara det gör dem lyckliga så.

Lisas grymma bild från tunnelbanan bevisar en gång för all, antingen att:
Lisa inte tycker om mig, eller
jag har INTE framför kameran att göra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Satan. Nu är ju Damien slutsåld. Tror jag åker ner till Berlin och kikar på honom istället. Där får man för att man aldrig gör nåt i tid.
Grattis till uppsatshelvetet! Nu väntar bara examinering, o o den e barnlek jämfört med jobbet ni redan gjort.
Jag vill också bo i Stockholm. Jag låter lite berusad märker jag... är inte det. Tror jag.