torsdag, juli 19, 2007

Jag tycker om gamla människor.
Kan absolut inte hantera att prata med dem, hör själv att jag snackar bebis språk.
Fördelen att vara fotograf är att man inte behöver aktivt delta så mycket i snacket under en intervju utan det är helt ok att bara sitta och lyssna.
Idag satt jag länge länge och gjorde just det. Det blåste från alla håll och asplöven darrade övanför våra huvuden och han pratade och pratade. Den röda tråden var inte alltid helt tydligen men vad gjorde väl det?

Sen efter-jobbet-öl (cola för min del) med Mattias.
Han är inte så gammal.
Men helt ok ändå.
Även om han gillar Snaps.

1 kommentar:

Lisa sa...

Hej,
jag har tappat glass i min dator. Min fina svarta dator. Mellan f och g-tangenterna. Nu morrar den åt mig varje gång jag närmar mig. Det blir nog en lång dag på jobbet idag...
Och som om inte det vore nog ska den krönas med ett besök i Karlskoga (nä, det är helt okej att inte veta var det ligger så länge man vet att det är Alfred Nobels hembygd) för att se Robert Wells utklädd till pirat.
Misstänker att det handlar om karma, på något sätt.

När kommer du hit och räddar mig då?
Kram