måndag, november 05, 2007

Efter 21 enkätbilder behövs lite intellektuell stimulans. Verkligen.
Det blev afternoon tea på Vetekatten med Anna och David. I innersta rummet satt en handarbetsförening och stickade med kaffekopparna vilande på virkade dukar. Fint.
Jag blir lite glad av det stället.
I samma strålande sällskap sågs Du levande som var precis så sorglig, vacker och rolig (!) som alla sagt. Jag har små fina bilder i huvudet som jag hoppas stannar ett tag. ( balkongen, balkongen!)
Jag sa JU att det skulle bli en bra vecka.


5 kommentarer:

Anna Riklund sa...

Men titta, du har findokumenterat igen ju! Helt lovely kväll, tack för sällskapet.

Anonym sa...

TJUSIGT!

lina sa...

Jag kör med nån sorts utnötningsmetod. För eller senare kommer ni inte längre märka att jag plåtar.....

Lisa sa...

Duuuuuuuu...... på tal om flodhästar och handarbete, hur går det med den där röda halsduken, eh... snaran...(?) som skulle bli färdig.
Min liknar mest en grön luddig hög av dåligt samvete, spetsat på två stickor...

Men! Tänk inte på det nu, det är ju en bra vecka!
Hehe.
/ Lisa "Ondskan" Olaison

lina sa...

Jo. Det har ju inte hänt så mycket. Alls.
Men: ska på syjunta nästa vecka så då jävlar!