måndag, november 26, 2007

Man vet att helgen varit bra när det dröjer ända till måndagen innan man hinner blogga om den.
I lördags firades mitt inträde i vuxenvärlden på indiskt hak och Marie Laveau, och det var så bra människor där att jag blev lite varm i magen. Det kändes fint på något vis att blanda folk från olika delar av bekantskapskretsen, även om det tydligen bara var Emma som inte hade någon sorts mediakoppling.


Andra har beskrivit kvällen både här och där

Kvällen var strålande på alla sätt och vis ända tills jag skulle stila med mina nyfunna klack-gångs-kunskaper och föll pladask på golvet. Raklång med presenter utspridda överallt. Jag lovar Joel, det var mattkanten och inget annat!

Åh, jag är så glad att ni kom, vi gör det igen snart!


Mer bilder finns givetvis här.

Inga kommentarer: