onsdag, april 11, 2007


De har sopat gatan utanför min port och den är ren och fin och det luktar lite damm i luften.
Jag tror att det luktar ungefär likadant i tomrummet innanför mitt pannben just nu.
Jag har druckit kaffe. Och det vet alla som nånsin sett mig hög på koffein att det är en Jävligt Dålig Idé.
Men någon typ av drog behövs för att klara ytterligare ett besök i Norrtälje. Det är nåt lurt med det där stället. Inte bara i skenet av vad som har hänt, utan det ligger liksom i luften.
Så fort jag kör in i kommunen börjar Twin Peaks signaturen spela i mitt huvud och sen tittar jag mig konstant över axeln efter dansande bakåttalande dvärgar.

Idag har det varit jobb jobb jobb, lunch framför skärmen och känslan av att nästan inte hinna hela tiden.
Jag gillar.

Dessutom svamlar jag vilket borde betyda att det är hög tid att sova.
Gonatt.

Inga kommentarer: