lördag, november 18, 2006



Dagens låt är utan tvekan Punkdrömmar med Ingenting. Klockren!

I torsdags var det utgång med viggo vilket såklart resulterade i att jag missade mitt tåg till Sunkan i går morse. Det är nåt med den stan...
Fick kasta mig i bilen och kom tre minuter försent till handledningsmötet, efter fyra timmars körning. Tjurigt nog skulle jag kasta mig tillbaka til Stockholm igen, men Lisa övertalade mig med milt våld att det var dags att 1: sova en stund på hennes soffa 2: Åka till stockholm på lördagen efter en hel natts sömn.
Jag är henne evigt tacksam, för annars hade jag inte fått smarra på Palmens fabulösa middag. Auberginetorn och hallonpaj.

Efter en extrem dimmig nedfärd andas jag stockholmsluft igen och det är alltid bra. Sitter och laddar så smått för en eventuell resa på finlandsbåt imorn. Har inte gjort det sen mormor fyllde 50 och det var en herrans massa år sen.

Dagen har spenderats med familjen där jag visat mina kära småsyskon hur man gör monsterbilder på sig själv i Photoshop. Mycket uppskattat. Maya blev punkprinsessa och oskar grön monsterdjävul. Sweetness.

Inga kommentarer: