fredag, november 03, 2006

Idag var en bra dag att vara fotograf. Klockan nio ringer de och vill att jag ska hänga med en författare till hennes fem smultronställen i stockholm. Har med andra ord gått på galleri, fikat, fått ljusterapi och kikat in på Fjärilshuset. Och fått betalt. Jisses vilken galen värld.

Idag har jag oxå fått två nya vänner. Edith träffade jag första gången igår, men idag lärde vi känna varandra bättre. Hon är röd och väldigt snabb, och jag gillar henne.
Var hemma med kära familjen idag, satt vid datorn med lingonen och snackade skit med pappsen och Ingela. Borde göra det oftare, väldigt nice. Trots att de vet att tom dammråttor dör hemma hos mig har de förärat mig en krukväxt. Det är en avokado planta som jag döpt till Bengt. Han är tydligen van vid att få vatten på söndagar så jag ska försöka komma ihåg det.
Familjen rockar.

Inga kommentarer: