tisdag, november 28, 2006

Yuk. Drog just upp en hårboll stor som en normalväxt hamster ur duschsilen. Ganska långt och brunt. Med andra ord diskvalificerar sig Daniel ( för kort och blont), Micke ( för kort) och mitt (för blont). Två potentiella skurkar utkristalliserar sig:
Camilla och Lisa. Ge er tillkänna och straffet ska bli mildare.

I övrigt har jag snart utplånat alla spår från brakfesten i lördags. Det enda som förolyckades var ett köksbord, en vit matta och ett sofföverdrag. Lite svinn får man räkna med, särskilt om 50 pers med förkärlek för rödvin huserar i ens lägenhet.

Jag orkar inte beskriva kvällen, men tänkte att min käre vän Mattias kan få illustrera allas vårt fall ner i galenskapen:
Mattias och Lisa 01:12. Ser ut att vara hyfsat civiliserade om än lite salongsberusade.
Mattias och Calle 04:19 Inga kommentarer.

Runt halv sex lämnade de sista byggnaden så det får väl räknas som ett hyfsat födelsdagskalas.

2 kommentarer:

Camilla sa...

fan. om håret/hamstern är väldigt väldigt mörkbrun kan jag vara skyldig... löser sjukt mycket hår. but i know that you love me anyway!

lina sa...

vet du?